compare and contrast antigone and ismene essay rural essay prime essays abdication of the tsar essay don john much ado about nothing essay graduate assistantship essay

„Klucz do uczenia się” to program nauczania dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, oparty na wieloletnich badaniach. Pomaga on rozwijać umiejętności poznawcze, społeczno-emocjonalne i samoregulację. Uczy także wczesnej wiedzy akademickiej, która pomoże dzieciom w przyszłości odnieść sukces w szkole oraz poza nią.

„Klucz” składa się 12 modułów tematycznych, które obejmują dwa poziomy trudności w zakresie poznawania i doświadczania świata. Dla 3-4 letnich podopiecznych przygotowano program Gąsienice, o mniejszym stopniu trudności. Dla dzieci w wieku 5-6 lat przewidziano program funkcjonujący pod nazwą Motyle. W nim podopieczni wykonują trudniejsze, bardziej złożone zadania. Program został zaprojektowany tak, by nauczyć dzieci uczenia się.

Największe osiągnięcia dziecka są możliwe w zabawie, osiągnięcia, które jutro staną się jego podstawowym poziomem rzeczywistego działania i moralności. Edukacja musi być zorientowana nie na wczorajszy rozwój dziecka, lecz na jego jutro.

Lew Wygotski

Teoria

Stworzony na postawie teorii L. Wygotskiego według której, w procesie edukacji dzieci najważniejszy element stanowi rozwój umiejętności uczenia się. Przygotuje dzieci do korzystania ze swojego potencjału w późniejszym życiu.

Kompletny

Zawiera 12 modułów, a każdy z nich doskonali inne umiejętności. Są one ze sobą spójne merytorycznie i się uzupełniają. Jednocześnie realizują w całości podstawę programową.

Wszechstronny

Każdy z modułów poświęcony jest rozwojowi określonych umiejętności dziecka – od twardych, takich jak liczenie, po budowanie wrażliwości społecznej i zdolności do ekspresji artystycznej.

Unikalny

Ponieważ nie koncentruje się jedynie na pojedynczych umiejętnościach czy przekazywaniu samej wiedzy, a skupia się na rozwoju umiejętności uczenia się dziecka.

„Klucz do uczenia się” to program nauczania dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, oparty na wieloletnich badaniach. Pomaga on rozwijać umiejętności poznawcze, społeczno-emocjonalne i samoregulację. Uczy także wczesnej wiedzy akademickiej, która pomoże dzieciom w przyszłości odnieść sukces w szkole oraz poza nią.

„Klucz” składa się 12 modułów tematycznych, które obejmują dwa poziomy trudności w zakresie poznawania i doświadczania świata. Dla 3-4 letnich podopiecznych przygotowano program Gąsienice, o mniejszym stopniu trudności. Dla dzieci w wieku 5-6 lat przewidziano program funkcjonujący pod nazwą Motyle. W nim podopieczni wykonują trudniejsze, bardziej złożone zadania. Program został zaprojektowany tak, by nauczyć dzieci uczenia się.

Teoria

Stworzony na postawie teorii L. Wygotskiego według której, w procesie edukacji dzieci najważniejszy element stanowi rozwój umiejętności uczenia się. Przygotuje dzieci do korzystania ze swojego potencjału w późniejszym życiu.

Kompletny

Zawiera 12 modułów, a każdy z nich doskonali inne umiejętności. Są one ze sobą spójne merytorycznie i się uzupełniają. Jednocześnie realizują w całości podstawę programową.

Wszechstronny

Każdy z modułów poświęcony jest rozwojowi określonych umiejętności dziecka – od twardych, takich jak liczenie, po budowanie wrażliwości społecznej i zdolności do ekspresji artystycznej.

Unikalny

Ponieważ nie koncentruje się jedynie na pojedynczych umiejętnościach czy przekazywaniu samej wiedzy, a skupia się na rozwoju umiejętności uczenia się dziecka.

Moduły programu

Matematyka

Program literacji

Ty - Ja - Świat

Logika

Program badawczy

Konstrukcje

Kreatywne modelowanie

Od bazgrania do pisania

Ruch ekspresyjny

Matematyka sensoryczna

Wizualno przestrzenny

Gry rozwijające

Matematyka

Program literacji

Ty - Ja - Świat

Logika

Program badawczy

Konstrukcje

Kreatywne modelowanie

Od bazgrania do pisania

Ruch ekspresyjny

Matematyka sensoryczna

Wizualno przestrzenny

Gry rozwijające

to top button
Translate »